De wereld rond in 1 dag - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Remco - WaarBenJij.nu De wereld rond in 1 dag - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Remco - WaarBenJij.nu

De wereld rond in 1 dag

Blijf op de hoogte en volg Remco

08 September 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag weer vroeg uit de veren want vandaag ging de reis naar Epcot. Na een lekker ontbijt in het hotel waren wij rond 9 uur in Epcot waar net de poorten open gingen en wat bleek het was totaal niet druk, iets wat wij natuurlijk helemaaaal niet erg vonden. We begonnen de dag met een virtuele zweefvlucht over de wereld en vervolgens gingen we vrolijk verder met een gesimuleerde ruimte reis naar Mars. Daarnaast staat Epcot natuurlijk bekend om zn enorme en futuristische bol, dus deze hebben we ook meteen maar even bezocht en hier bleek nog een verassend leuke attractie in te zitten. Verder waren er in dit deel van het park nog wat kleinere attracties te vinden die ook zeker de moeite waard waren.

Naast al het futuristische gebeuren vind je in Epcot natuurlijk ook nog de World Showcase. Hier zijn diverse pavilions van verschillende landen te vinden. Binnen deze pavillions waan je je echt even in het betreffende land. Erg mooi aangekleed en aangelegd door de mensen van Disney. Dus eigenlijk hebben wij vandaag bijna de hele wereld gezien in 1 dag.

Tot slot hebben we de dag nog afgesloten met een mooie vuurwerk show op het centrale meer. Al met al een leuke eerste dag in Disney, morgen blijven we in Walt Disney World maar gaan we naar Animal Kingdom.

Tot snel

• 08 September 2016 - 20:19

Alie:

Hallo Remco

Wat fijn dat jullie een goed hotel met een goed ontbijt hebben.
    Als wij het zo lezen is jullie eerste dag al helemaal goed begonnen, en zeker een meevaller dat het helemaal niet druk was, was dat vuurwerk een extraatje of wisten jullie dat?
    Hopelijk is het vandaag in Disney Animal Kingdom ook niet zo druk.
    Hier gaat alles gewoon z'n gangetje is nog steeds erg mooi weer ongeveer 26e gr. dus prima temperatuurtje.
    De groetjes aan Monique, Joris en Mitchell en morgen veel plezier in Seaworld.

liefs Bert en Alie