Sprinten over Atlanta Airport - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Remco - WaarBenJij.nu Sprinten over Atlanta Airport - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Remco - WaarBenJij.nu

Sprinten over Atlanta Airport

Door: Remco van Zon

Blijf op de hoogte en volg Remco

07 September 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag was de grote dag! De reis naar Amerika gaat van start. Om half 6 waren we allemaal fris en fruitig op schiphol. Meteen na het inchecken begon het gedoe met de douane al. Allemaal door de bodyscan, vervolgens op gesprek met de security over wie wij waren, wat we in amerika dan wel precies gaan doen, etc etc. Uit eindelijk toch in het vliegtuig beland en na een prima vlucht ging het gedoe met de douane in Atlanta vrolijk verder. Een op het oog korte wachtrij schoot maar niet op... wat bleek er waren maar 2 man van security om iedereen te screenen...wat het allemaal nog leuker maakte was dat ze ook tussendoor rustig de tijd namen voor een sanitaire stop of gewoon zonder duidelijke reden verdwenen. Uiteindelijk hier wederom moeten uitleggen wat onze bedoelingen waren. En jawel dan kwam dan eindelijk het " welcome to the united states". Door al dat geneuzel hadden we nog maar 20 minuten om onze bagage op te halen, opnieuw in te checken en bij de gate te geraken voor de vervolg vlucht naar orlando. Uiteindelijk is dit gelukt maar vraag niet hoe ... de gate stond op punt van sluiten toen wij aan kwamen stormen. Inmiddels lekker in het hotel en nu gaat het genieten beginnen! Morgen gaan we richting Disney

• 07 September 2016 - 17:36

Alie:

Hallo Remco

Wat een verhaal zeg, jullie zullen wel in de stress hebben gezeten van vliegtuig wel of niet halen, maar gelukkig is het gelukt. Wij hopen dat je geen last gehad heb van je verkoudheid tijdens het vliegen?
    Jullie hebben wel een stoere auto tot jullie beschikking. Wij hopen dat het vandaag leuk geweest is in Disney Epcot
    liefs Bert en Alie