Bijna klaar voor ons avontuur - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Remco - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor ons avontuur - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Remco - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor ons avontuur

Door: Remco van Zon

Blijf op de hoogte en volg Remco

05 September 2016 | Nederland, IJsselstein

Nog 1 nachtje slapen en de grote trip naar Amerika gaat beginnen. Morgen ochtend rond half 6 verzamelen we op schiphol. Vanwaar Delta Airlines ons richting de United States zal vervoeren.

De koffer is inmiddels gepakt en de laatste spullen voor de handbagage liggen klaar om ingepakt te worden. Helemaal klaar voor vertrek zou je denken, helaas gooit m`n verkoudheid wat roet in het eten en loop ik nu al een paar dagen te snotteren en te proesten. En daar zit ik nu net niet op te wachten. Gelukkig gaat het wel al beter dan de afgelopen dagen en hoop ik het beste voor de vlucht want ziek zijn in een vliegtuig is niks, laat staan de kans op oorpijn ivm verstopte oren.

Maar laten we het van de positieve kant bekijken het aftellen voor de trip is bijna voorbij en kunnen we lekker een maand genieten.

Tot snel!